25 September

Hej och gokväll!
Här sitter jag och försöker hålla ögonen öppna. Har både jobbat och haft utbildning i dag så det är kanske därför jag är lite extra trött i mössan?
Vide är nattad sedan ett tag och jag har ätit upp de sista klickarna av min B&J så what to do nu? Orka se en film kanske?
I morgon är jag i alla fall ledig och ska pallra mig till öppna förskolan (som det inte heter längre men jag är ju en bakåtsträvare av rang...höhööö). det får mig att tänka på förra veckan när jag var på möte för friskvårdare och en person där förväxlade mig och trodde att jag jobbade med ett gäng andra och jag bara "nä dom jobbar ju på dagis" Mördande blickar serverades och jag fick skamset säga förlåt förlåt förlååååt dåååå. Håkan är väldigt duktig på att säga förskola men det är inte jag som ni märker.
Hepp nu ska jag sluta svamla innan jag vräker ur mig något mer opassande.
 
I dag har jag tagit noll bilder (inte instagrammat någon stackars frukost ens en gång) så ni får en bild från i somras på mina två favoritkillar.
 

Kommentarer
Postat av: sändy

Men det heter ju dagis;). Ja kan inte heller lära mej säga annat..

2012-09-26 @ 20:59:36
URL: http://darkling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0