28 September

Hej på er!
Här har ni en schleten sak ska ni veta. Hade ju nästan börjat känna mig lite mänsklig det sista men i dag har jag gått runt med en illamåendekänsla hela dagen. Den här graviditeten har inte börjat nådigt ska ni veta. Ett tag mådde jag illa varje dag så många timmar har spenderats hyperventilerandes på soffan. Med Vide mådde jag illa kanske tre gånger och då var det bara en lätt bakiskänsla jag kände. Den här gången känns det som att jag har festat hela mitt liv och nu får sota för det höhö.
 
Annars i dag har jag varit på möte i vara. Ska vara med och hålla typ föredrag för undersköterskeelever två heldagar framöver. En i Lidköping och en i Skara. Visste väl inte riktigt vad jag gav mig in på när jag tackade ja men nu efter mötet känns det jättekul. Jag är ju som tur var inte själv utan får hjälp av en kär kollega. Har sedan jag kom hem från mötet suttit och spånat på bra och vettiga saker att säga. Tror nog att det kommer sitta till slut eftersom jag kommer att upprepa det sexton gånger första dagen haha.
Hoppas ni har en bra dag så hörs vi lite senare!
 
work work.
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Det kommer bli kanon med föreläsningar! Lite utmaningar i livet!

Svar: Ja det var lite så jag kände också :)
Kristin Sandgren

2012-09-28 @ 17:01:12
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0