Färdigshoppade

Ja nu är vi hemma igen efter våran skara-trip. Det var fler än vi som ville handla blommor om en säger så för det var tydligen något jippo på blomsterlandet och dom delade ut gratis fika och grejer. Inga limegröna eller blåa ljung hittade jag utan bara vanlig lila men det fick la gå det med. Hittade något annat knallgrönt som såg fint ut. Vide tyckte det var det tråkigaste han någonsin varit med om att gå och glo på blommor så jag fick slänga ihop litegrann bara men hoppas att jag får ihop det till något bra.
Fast eftersom regnet har bestämt sig för att så som spön i backen utanför så får det nog vänta tills i morgon men jag hänger inte läpp för det för nu får jag ju tid till att städa, tvätta och dona. Jippi!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

vad fina blommor det kommer att bli jätte fint

2012-09-29 @ 15:43:42
Postat av: storasyrran

Kommer säkert bli kanonfint! Pynta med lite äpplen, prydnadspumpor, kottar eller stenar!

Svar: Ja jag tänkte fylla ut med lite sånt bös om det inte täcker ordentlig :)
Kristin Sandgren

2012-09-29 @ 17:42:20
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0