11 April

God morgon!
Här har ni en som har sovit jättegott i natt. Som mest sex timmar på raken(!) Så går det när man glömmer ställa larm för matning och har en lillsork som sover som en stock. Det var precis vad jag behövde för jag var så sjukt trött i går så jag satt nästan och somnade vid varje amning hela dagen men nu känner jag mig oförskämt pigg och utvilad. Härligt!
Nu ska vi se om jag kan få lite frukost i mig också nu när pojkarna har fått sitt. Vide var iofs snäll och gav mig sin äggula så helt svältfödd är jag inte. Det är konstigt det där att han alltid äter upp vitan men lämnar äggulan fast skivar jag ägget och lägger det på tex en smörgås så proppar han i sig alltihop haha. Dom har sina små ideér minst sagt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: toraa

haha! Roliga de är med sina idéer :-) Här äter 5åringen bara ägg på förskolan, vägrar hemma :-D Han förstår tydligen inte att vi föräldrar utbyter information med personalen ;-)

Svar: Haha! dom är ju för roliga de små ;)
Kristin Sandgren

2013-04-11 @ 10:33:21
URL: http://www.toraa-intebaramamma.blogspot.com
Postat av: Julia

Värst vad du ska göra en avis då. 6 timmar -vilken lyx! Här behöver vi inte ställa några klockor (och kan således heller inte slippa vakna genom att inte ställa dem). Mat minst varannan timme dygnet runt kräver min filur. Gäsp!

Svar: bara för att jag skrivit detta så kommer han säkert tokvägra sova i natt hehe :) dagtid äter han betydligt oftare :) Går det bra annars? är storebror snäll? ;)
Kristin Sandgren

2013-04-11 @ 11:43:57
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se
Postat av: Jenny

Vad skönt att få sova ;)
Haha jag känner igen det där =D Patricia vill att jag ska hjälpa henne att ta bort gulan. Brukar göra det o sedan ge henne den på sked då äter hon den minsann ;) de har sina idéer :D

2013-04-11 @ 13:01:25
URL: http://mammajennysvardag.blogg.se
Postat av: storasyrran

Gullungar!

2013-04-11 @ 16:20:42
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0