16 April

God morgon god morgon.
I dag är första dagen då jag på egen hand ska klara av att jonglera två kids och jag har stressat mig svettig över denna dagen ska ni veta. Fast än så länge har det gått kanonbra. Det föll sig så bra att jag precis ammat färdigt Vincent vid 07.30 när Vide valde att vakna. Så ner med Vincent i vaggan där han låg nöjd i hela 45 min så jag och Vide kunde äta frukost ihop och göra oss klara för dagen (kan ni fatta att jag både har deodorant i armhölera och borstade tänder!) och jag hann till och med plocka iordning i köket innan lillebrorsan satte igång sirenen.Vide har sedan lekt en lång stund inne på sitt rum och jag har ammat och donat och nu sover Vincent igen. Så än så länge varken hjärnblödning eller stresseksem höhö.
Härligt väder är det också så det får nog bli en promenad senare.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart du fixar det!! Snälla barn! Krama storebror och Vincent från mormor!

2013-04-16 @ 16:24:40
Postat av: storasyrran

Du fixar allt, supermorsan! =)

2013-04-16 @ 18:59:11
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0