18 April

Hallå i regnrusket. 
I dag sticker vi inte ut näsan i onödan inte. Regnet står som spön i backen så det får allt bli mys inomhus i dag. Tråkigt bara när det har varit så gött väder i några dagar.
Hann inte blogga så mycket mer i går men hämtningen gick bra i alla fall om det var någon som undrade. Lillen sov både dit och hem och även en stund i vagnen så jag och Vide kunde äta lite mellanmål i lugn och ro.
I dag har jag fått en jädra massa gjort redan trots att vi sov till 08.30. Jag lade som vanligt Vincent i vaggan efter amningen fast den här gången somnade han om efter ett tag och sover fortfarande så jag har passat på att plocka iordning, göra rent toaletten, städa Vides rum och lite sånt. Nu är det bara dammning och dammsugning kvar men det tar jag efter min lilla datorpaus. En får ju inte slita ihjäl sig.
 
Hum ett inlägg om väder, städning och sömn. Högintressant för er alla misstänker jag höhö.
 
En väderbild på det och jag är i hamn eller?
 
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Fuskigt att ni inte har nån snö kvar alls!! Men jag kanske inte ska klaga ... här har det faktiskt försvunnit massor bara på några dagar. Och har man valt att bo här får man väl helt enkelt vara lite mer tålmodig på våren ;)

2013-04-18 @ 12:50:14
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0