24 April

Här har det varit fullt upp sen i morse.
Det började med att vi korvade oss ända till klockan 08.30 innan vi gick upp. Gud så gött! Jag upprepar GUD SÅ GÖÖÖÖÖTT. Tänk vad lite sömn kan göra för humöret och energin.
Efter frukost och amning upptäckte jag att vi bara hade tre blöjor kvar till minirumpan och eftersom tre blöjor kan gå på en kvart om en har otur så packade jag ihop kottarna och gick till affären. Skönt att få lite luft (instormande i näsan, jepp det är skitväder här i dag).
Väl hemma igen så har det tajmat sig så bra med amningar och tupplurar från Vincents sida så jag och Vide har hunnit tvättat, busat och till och med sitta ner tillsammans och äta mat ihop. Trevligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0