28 April

Hej från en schleten morsa.
Lillsorkas har "krånglat" två nätter i rad nu och velat äta typ jämt. Varje timme eller med som mest två timmar emellan. Vart tog mina härliga fyratimmars tupplurar vägen? Ja ja vi får hoppas att natten som kommer blir bättre. Hoppet är ju det sista som överger människan som ni vet. Nu blir det en till kopp kaffe och sedan blir det storstädning av huset. Hade ju hellre satt mig i solstolen för att förbättra färgen i mitt gråblå ansikte men dessvärre kan inte dammråttor, tvätt och disk få härja fritt längre. Har vi tur så kanske jag till och med piggnar till på kuppen.

Pekar ut området som är i behov av åtminstone ett kilo concealer.


Kommentarer
Postat av: Agnetha

Samma här... men i natt har det -*peppar-peppar* varit lugnare, hoppas det varit det för dig också.. msn blir ju lite snurrig av sömnbristen! (lite. haha)

2013-04-29 @ 05:08:51
URL: http://www.agnethagothe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0