13 Augusti

Hej och god morgon.
Här sitter jag och göttar mig på altanen i min ensamhet. Vincent sover igen (efter att ha väckt sin kära mor okristligt tidigt) Vide sover fortfarande och Håkan ger jag sovmorgon.
Sitter och är lite smått nervös i magen ändå för i eftermiddag ska ja på efterkontroll med tillhörande cellprov. Ja det var hundra år sedan jag födde men det är först nu som jag fått tummen ur att boka in den där rackarns kontrollen. Kanske ska jag ta leverprover också för att se så att allt har gått tillbaka till det normala efter graviditeten. Som sagt lite anledning till nervösbajseri har jag allt. Fast ni slipper bild på min oroliga mage i dag utan får en gammel bild (ignorera den buttra minen). Ville mest bara visa mitt fina läppstift som har varit mormors. Hon hade bra smak min fina mormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0