16 Augusti

Hej och hallå.
Fy fasen vad schleten jag är eller. Fast det börjar ordna upp sig tror jag. I går blev det bara värre så jag gick och la mig tidigt med min huvudvärk men kunde ändå inte somna förren efter tre (!!!) Vad har hänt med mig eller?
Sedan vaknade jag med ett ryck klockan 12.00. Hade inte hört ett ljud av Håkan och barnen. Snacka om att jag sov som en klubbad säl.
Sedan har jag känt mig som ett utsketet päron hela dagen men inte så konstigt kanske. Fast som sagt det börjar ordna upp sig nu.
Vi ska mysa till det i kväll med hemmagjord pizza men innan det så tror jag bestämt att jag ska förstöra aptiten lite med några rutor choklad...eller kanske ganska så många rutor choklad. Så får det bli!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0