22 Augusti

Nej nej ni behöver inte oroa er! Jag har inte brytit knävecken i samband med sakta lunk på ett löpband...eller har jag det? Jag kan i alla fall inte gå i dag och att sätta sig ner tar en plågsam kvart. Fjällan körde med andra ord skiten ur min stackars underkropp i går. Fast sköj var det faktiskt tro det eller ej. Funderar till och med på att skaffa medlemskap (och nu skrev jag det här så då måste jag). Tanken är att vi ska mörbulta resten av kroppen på fredag så vi får se hur det går.
 
I dag har jag takläggare uppe på garagetaket. Stackars kråkan höll i gång till tolv i natt och fick gå upp klockan sex för att hinna få gjort det sista innan dom kom i dag (förlåt alla grannar).
Taket har trots läckage varit fint när han brutit upp det men i går hade han en sista liten bit kvar att bryta upp och självklart är det i det lilla krångligaste hörnet rötet. Som tur var hade han lite material kvar från förrådet han byggde för det var ju inte lätt att åka och köpa något klockan 18 på kvällen. Herregud. Men nu blir det färdigt i all fall.
 
Får se vad vi gör i dag. Jag kanske packar med mig barnen och mina ostadiga ben på en promenad...kanske.
 
Jag och fjällis hade i alla fall sötast hejjaklack med oss på gymmet i går.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0