31 Augusti

Hej och god morgon kära vänner!
I dag är det ingen vanlig dag för det är ju fjällans bröllopsdag. Wiho!
Jag har i flera nätter nu drömt mardrömmar om att jag gått till fel bröllop, råkat ta sömntablett innan(?!) och gått runt och varit helt groggy samt att jag kommit dit i mina trasiga jeans och osminkad medans alla andra har varit tip top. Jag undrar bara hur det egentligen ska bli den dagen jag själv gifter mig (om det någonsin blir en sån dag) jag lär ju få läggas in på psyket efteråt haha.
Det blir väl så när fina och nära vänner går och gängar sig kan jag tro.
Nu sitter jag och laddar med kaffe och brieostmacka innan förberedelserna drar igång på allvar.

Rödögd, påsögd, oplockade bryn och avskaft nagellack. Tur att jag har några timmar på mig...


Kommentarer
Postat av: Diana

Ha så himlans kul!!! <3 Å krama fina Fjällan från mig!! :)

2013-08-31 @ 11:01:37
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Maja

Åhh,det är så himla härligt att gå på bröllop!Hoppas att ni får en underbar dag!

Svar: Det vat verkligen en underbar dag :)
Kristin Sandgren

2013-08-31 @ 12:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0