6 Augusti

Hej på er!
Dagen började med att jag sov ända in i sista minuten (eller snarare sekunden) till att det var dags att packa ihop familjen för att åka till BVC för mätning och vägning av lillsorken. Eller jag kanske borde börja kalla honom för tjocksorken eftersom han numera väger stadiga 7225 g till sina 64 centimetrar ♥ lite längre och lite tyngre än storebror vid fyra månaders ålder.
Sedan bar det av till bokhandeln för att hämta ut årets sommarpresent för oss komunanställda. Tre valfria pocketböcker. Det tyckte jag först var en skitpresent men efter att jag hittat tre böcker som jag verkligen velat läsa så känns det helt plötsligt som den bästa sommarpresenten ever såklart.
 
Nu är bara problemet vilken jag ska börja med...

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag har läst Morans bok. Efter att du läst den kanske du vill kolla min recension: http://highlandertess.blogg.se/2013/january/last-klart-konsten-att-vara-kvinna-av-caitlin-moran.html Vet inte om den är bra att läsa före... det beror på vad man tycker om spoilers. Är inte en bok man kan spoila egentligen då den inte är en fiktionsbok, men det beror som sagt på vad man tycker :-)

Svar: jag ska absolut gå in och kika på den när jag läst den :) ska bara läsa klart hypnositören först :)
Kristin Sandgren

2013-08-06 @ 21:48:40
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0