Ett fotografiskt snille?

Som ni kanske minns så var jag, mamma och barnen på liseberg i början på på sommaren. Mina bilder hittar ni här
 
Fast nu tänkte jag att vi skulle titta på mammas bilder från den utflykten. Häng med!
 
Vi började ju dagen på Ikea. Här står Vide och tittar på alla bilarna på parkeringen utanför och mamma...tittar på sina fötter...?
Jag och mamma på Liseberg...
Eeeeh?
Här åker jag och Vide bil. Ser ni mig?
Mamma tänte fota mig när jag åkte atmosfear men tog en bild på sitt knä i stället.
Näsan kom i vägen.
På väg tillbaka till bilen kände mamma att det var nödvändigt att stanna upp mitt på ett övergångsställe, på en trafikerad gata i storstaden Göteborg, för att fota oss...
Här var vi visst "men mammma dåååååå" måste jag ha sagt av min min att dömma...
Behöver jag säga att vi skrattade ihjäl oss åt dessa bilder när vi kom hem haha. Till hennes försvar kan jag säga att hon precis hade skaffat sig en iPhone och det är inte alltid så lätt med ny teknik.

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh känner igen det där! När min mamma hade haft sin iphone i 3 månader så sa jag att det är så skönt att man alltid kan gå in på internet och kolla grejer när man typ åker buss, min kära mor erkänner då att hon inte har surfat på sin iphone än. "Det kommer alltid upp en konsig ruta"...Det var Safari hon menade...

2013-08-14 @ 13:39:25
Postat av: Diana

Hahahaha :D

2013-08-14 @ 14:09:05
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Sandra

Hahahaha grymt sköna bilder. Störtsköna mor du har !

2013-08-15 @ 19:39:22
URL: http://www.trainingbysandy.blogspot.com
Postat av: Malin

Hahaha så jävla bra bilder <3

2013-08-20 @ 11:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0