Falkenbergsresan 2013 dag ett

Ja jag får väl i brist på annat döpa dom här inläggen till Falkenbergsresan. Vi bodde ju några mil utanför Falkenberg långt ut på vischan som säkert har ett namn alltså men det måste jag ha missat haha. Inte så noga.
 
Dag ett var ju då resedagen. Av en ren händelse läste jag aftonbladet i mobilen på väg ner mot Götebrog och det visade sig att just den vägen vi skulle åka var översvämmad och det rådde trafikkaos med stort T. Tur då att vi inte hade kommit så långt utan fick planera om färden så att vi åkte över Borås i stället. Phju!
 
Resan gick hyfsat smärtfritt fast ett tag skrek både Vincent och Vide i kanon och dom stackars föräldrarna höll på att bli helt kockolocko i framsätet. Fast på det hela taget gick det bra.
 
Här har ni huset som vi hyrde.
Väldigt mycket på landet som sagt.
Den här klätterrosen som gick ända upp till taket var så himlans fin.
Stort kök.
Smakfullt indredd...hähä
Bebisar och annat löst fölk sträckte lite på sig ute på filten.
Här ligger la jag då och är underbart go.
Kvällen avslutades med tjockekörvgrillning.
Det var dag ett det! Fortsättning följer givetvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0