Falkenbergsresan 2013 dag fyra och fem

Dag fyra var det dåligt väder så vi (och halva sveriges befolkning) spenderade några timmar inne på Gekås. Har nog aldrig sett så mycket folk på ett och samma ställe och då har jag ändå varit där i december höhö. Massa bra grejor fyndade vi fast det blev inga bilder tagna den dagen.
 
Dag fem som var onsdagen började med morgonmys tillsamans med minstingen.
Större delen av församlingen åkte på förmiddagen i väg till carlsbergs bryggeri för en guidad tur. Jag och svärmor däremot stannade hemma med kottarna.
Här är det Ellen som ska sövas.
En taggatrååå en taggatrååå det är en trå med taggar pååååå.
Springa springa.
Vide fick upp ögongen för badminton när vi var borta och blev riktigt duktig med att träffa bollen det sista.
När dom andra kom tillbaka så grillade vi hamburgare till lunch.
Det var en slapp dag och det blev inte så många bilder tagna. Här ligger lillsorkas på filten innan kvällsmaten.
Tjena.
Mitt i maten kom det fyra motorcyklar och parkerade. En av dom hade fått problem med sin så dom stannde där ett tag och grejade. Vide var överlycklig och livrädd på samma gång haha. Efter att ha lånat lite silvertejp(?) så kunde dom sedan gasa vidare.
Vad gör man förresten när man inte kan feppla med telefonen i tid och otid? Jo man löser korsord! Bildbevis på att jag har löst ett helt korsord alldeles själv. Sjukt nöjd.
Den bilden fick avsluta Onsdagen.
Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh korsord är ju typ det bästa som finns! Jag var sååå nöjd när jag knäckte "Nyckelpalindrom" (fyra bokstäver) före min kaxige svärfar! ;)

Svar: ja jag har allt fastnat lite för korsord. Kanske köper mig en sån där tidning haha. Fasst nu är jag ju hemma igen och kan sitta med näsan i datorn igen. illa... ;)
Kristin Sandgren

2013-08-08 @ 13:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0