Falkenbergsresan 2013 dag två

Dag två började lite mulet men vi drog ändå till badplatsen som låg några km från huset. Besöket blev inte långvarigt för det började ösregna. Ni ser skogen där borta på andra sidan sjön. Helt plötsligt hörde vi att det började regna över träden och sedan kom regnet över sjön mot oss. Jättehäftigt.
Väl hemma igen sprack det upp och blev jättevarmt så vi slappade i trädgården. Jag göttade mig i solen med en tidning...
...och fotade en blomma...
Vide plaskade i bebispoolen med sin kusinvitamin.
Svärmor slappade med en tidning även hon.
Vincent hängde i skuggan med pappan.
Frammåt kvällen slumrade han en stund i farmors famn.
Kommentarer överflödiga haha.
Häj häj!
Jag la mig på sängen och käkade godis och läste bok. Att blanda chokladen med övrigt godis i  högsommarvärmen var kanske inte mitt smartaste drag här i livet...
Lillsorken vaknade igen.
och kvällen avslutades med ett spel yatzi.
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0