Hårresande hårlös

Ja jösses vad jag har börjat tappa hår sedan jag slutade amma. Det bara dröser av långa (för att komma ifrån mig i alla fall) blonda och klyvna hårstrån vart en än tittar. Soffan är full, huvudkudden är ful, köksgolvet är fullt (det är ju där dom syns bara så jag kan väl anta att dom andra golven också är fulla) och efter att jag har duschat så kan man lätt kamma ihop en hel katt eller två av det man hittar i avloppet. Jag som inte har den tjockaste av hårmanar sedan innan har blivit rejält kal vid tinningarna och uppåt. Därav mittbenan. Men fortsätter det så här så kan ingen bena i världen hjälpa mig är jag rädd. Hoppas förjäves att någon helt appropå hoppar fram och tjoar "Jår ån kändid kämera!!!" Du tappar inte alls massa hår det är baaaaraaaa trickfilmat.
Förjäves som sagt...
Skönt att hösten snart är här så jag kan sticka ner mina kvarvarande strån i en mössa.
 
Ni kan kala (höhö) mig skallepär.

Kommentarer
Postat av: Diana

HETT tips!!!: Skaffa min frisyr :) Dina hårstrån vill det verkar det som :D puss snyggo!

2013-08-10 @ 13:19:55
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Malin

Skaffa hårkontroll!!!!

2013-08-20 @ 07:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0