Huvudvärk och illamående

Efter ett par roliga och trevliga timmar på Stellas så är jag nu så att säga helt slut. Kände en begynnande huvudvärk redan i bilen hem och sedan kom ett illamående uppepå det. Det var inte bättre än att jag fick lägga mig direkt när vi kom innanför dörren här hemma. Men hjälpte det? Föga.
Egentligen behöver jag väl en lång promenad för att insupa en massa frisk luft men nu är jag ju ännu schletnare än innan (det var bra nära att jag inte gick upp igen över huvud taget ska ni veta).
 
Men innan det här tråkigheterna uppstod så hade vi som sagt jättekul. Till och med jag röjde runt inne bland klätterställningar, hopptorn och rutchkanor. Tills jag åkte den blåa vågiga banan och slog i röven så ordentligt att jag nästan fick hålla tillbaka lipen höhö.
Vide röjde runt som aldrig förr och trots att han råkade slå i näsan så blodet sprutade så skulle han ändå leka vidare och klättra upp på den högsta rutchkanan med Håkan svajande bakom sig (japp vi fick bända loss ungen för att få med oss honom hem)
 
Fast roligast av alla verkade ändå Vincent ha haft av den här bilden att dömma. Oklart varför dock. Han kan ju varken hoppa studsmatta, åka ruchkana, bygga jättelego eller fika dammsugare. Fast han kände väl av den uppsluppna stämningen kan jag tro.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Helt fantastisk bild, så jävla kul! Tack för att jag fick hänga lite med honom idag! =)

Svar: Det är alltid lika trevligt att hänga hälsar Vincent (och jag) ;)
Kristin Sandgren

2013-08-15 @ 18:10:16
Postat av: Maja

Åhh haha vilken härlig bild!

Svar: ja jättehärlig :)
Kristin Sandgren

2013-08-15 @ 18:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0