13 December

Hej hej!
Nu har det visst blivit så där glest mellan blogginläggen igen men jag har änna haft fullt upp.
Sen sist så har jag hunnit få en kamera nerstucken i käften hela vägen ner till tolvfingertarmen, varit hos frissan med Vide samtidigt som jag jonglerat en nyfiken liten klåfingerpelle, efter många om och men (hysteriskt utbrott från treåring) varit med i ett litet luciatåg på öppna förskolan och ätit julbord med Håkans jobb.
I eftermiddag står luciafirande på förskolan på schemat och i kväll blir det middag och bio tillsammans med en glad skara. I morgon blir det en heldag i Göteborg med Universeum och jul på liseberg och på söndagen står storstädning och fördelsedagskalas på repertoaren.
Ja ni hör ju. När fasen ska jag hinna sitta ner och blogga liksom?
Men jag ska försöka slänga in några rader emellanåt. Det positiva är ju att jag framöver kommer ha någonting att blogga om i alla fall.
 
Tolvfingertarmen såg för övrigt bra ut och allt annat också för den delen. Tur det för den jävla skiten gör jag helst aldrig om igen.
 
Jo! Jag har ju shoppat snyggaste tröjan också. Kunde liksom inte låta bli. Klart att jag ska ha popcorn all over!

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Ja tröjan var ju coool!

Svar: Visst var den ball! Längtar tills den kommer :)
Kristin Sandgren

2013-12-13 @ 14:31:21
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Julia

Underbar tröja! Och nu blev jag sugen på popcorn. Skulle sitta fint med julmusten.

Härligt att allt såg fint ut på tarmfronten, inte varje dag man får en sån koll.

Svar: Visst var den fin! Längtar tills den kommer och att den är lika fin i verkligheten liksom. Nä nu känns det som att jag har fått en grundlig koll på hela innanmätet liksom och inga fel verkar ju finns så jag är nog frisk ;)
Kristin Sandgren

2013-12-13 @ 20:54:47
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se
Postat av: Louise

Hahahah cool! Fanns det fler tryck?

Svar: ja det fanns många fler. Hamburgar, stjärnhimmel, atombomb, godis, palmer mm men jag tyckte popcorn var ballast :)
Kristin Sandgren

2013-12-14 @ 12:42:06
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0