20 December

Hej på er!
Nä det blev visst inte ett inlägg i timmen i går (hur fasen en nu skulle hinna med sånt) men däremot tog jag ett foto i timmen..typ. Såna inlägg är ju populära har jag hört *hänger med i svängarna*.
Nu händer det väl inte överdrivet mycket en vanlig dag i mitt småbarnsliv men skit samma, jag lovade ju någon form av uppdatering i timmen höhö. Den skiten kommer upp senare om jag hinner, eller så får ni läsa om min gårdag någon gång nästa år när allt julpyssel och liknande är över.
Ja på tal om julpyssel, i dag har jag fullt upp för jag ska försöka hinna med att både steka julköttbullar samt baka pepparkaksdammsugare med en åttamånaders hängande i mina knäveck och senare även en 3,5 åring. Wish me luck!
 
I morse efter jag lämnat Vide på förskolan passade jag även på att dela ut dom sista julkorten så nu hoppas jag att alla har fått sina.
Så här blev resultatet:
 
Det gick ju till slut att hitta en bild där båda två satt still....
....
....
Eller så kan det vara så att jag har skarvat ihop två bilder. Lite har man väl rätt att fuska för att slippa hjärnblödning och vansinnesutbrott.
God jul.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihihi vilka sötnosar! :)

2013-12-21 @ 16:53:10
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0