29 December

Här kommer ett litet hej ifrån soffhörnet *vinkar*
Det känns änna som att vi har hamnat i någon form av mellandagskoma här och dagarna försvinner utan att vi får någonting gjort. Vi är segare än kola med andra ord.
Speaking of kola förresten kan någon snälla komma och hämta alla julgodisrester som ligger här ock skräpar i skåpen så jag slipper sätta i mig alltihop? Please?
 
Sitter i alla fall just nu framför datorn och tänkte försök knåpa ihop en ny desig till bloggen. Lite långhelgspyssel så där. Problemet är ju bara att jag har haft nuvarande design i snart två år så jag har ju för fasiken glömt hur en gör *panik i blicken*. Eeeeh men det ordnar sig säkert efter en hjärnblödning eller två.
 
Varit hos frissan har jag förresten hunnit med också men jag får försöka bjuda på en bättre bild än den här tror jag för här ser jag änna grå ut och det är jag ju inte riktigt...

Hoppas ni har en skön söndag! (för det är väl söndag...? Mellandagskoma som sagt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0