30 December

Hej och god...morgon? Eller förmiddag kanske låter bättre.
I dag var det Håkans tur att få sovmorgon men kan ni tänka er att det fick jag med. Duktiga lillsorken lät sin kära mor ligga och korva till 09.30. Tackar tackar.
Nåväl vad ska jag ägna den här näst sista dagen på året med då? Lyfter jag huvudet från datorskärmen och ser mig omkring så blir svaret lätt men jag tror jag väntar med att dra igång storstädet tills Håkan mösat sig upp ur sängen. Så slipper jag göra allting själv liksom *tänker med njuren*.
Två tårtor ska jag lägga ihop också för i morgon firar vi in det nya året med hela härliga gänget plus kids och jag tog givetvis ansvar för desserten.
 
Och pga av nämnda tårtor behöver jag göra lite plats i den knökefulla kylen så därav fick det bli en sådan här julbordskreation till frukostmacka för att lätta lite på trycket.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0