31 December

Jag tänkte att jag så här på årets sista dag skulle göra som jag gjorde förra året nämligen en liten slösammanfattning i form av en bildbomb från året som gått. Håll till godo!
 

2013 har varit ett fantastiskt år på många sätt men även ett jobbigt år. Det var året då lilla Vincent föddes och gjorde våran familj komplett men det var även året då älskade mormor fick lämna oss ♥
Jag ger inget nyårslöfte i år men jag lovar mig själv att njuta mer av nuet, ta vara på mina vänner och ge mig själv fler utmaningar.
2014, jag är redo!

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

GOTT NYTT ÅR på dig fina <3
Kram

2014-01-01 @ 11:45:48
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0