Ett bra avslut

Nämen hejsan hoppsan vad trevlig den här dagen blev till slut då.
 
Den började ju så här lagom "piggt" med grådassig, fnasig uppsyn hinkandes kaffe like där was nå tomårråw.
Sedan kom min kära mor och tog med mig långt bort från vandrande zombiesambos, snoriga näsor och feberdimmor. Närmare bestämt på fika hos syter yster i Järpås och sedan vidare på shoppingtur i Lisch så jag kunde köpa de sista julklapparna. Hurra!
Sedan gick vi förbi Garströms också...eller...nä...det gick liksom inte att bara gå förbi som ni kanske förstår. Det fick bli en fika till helt enkelt. Fika bör man annars dör man som dom gamla grekerna sa...
För övrigt var det fint pyntat i hela stan med granar och skit och julfint i skyltfönstren. Julstämning infann sig för första gången i år som ni förstår. Illustrerar detta med en halvkass bild.
För att riktigt avsluta den här dagen på den så kallade toppen så får det bli ett avsnitt av Breaking bad innan jag går och lägger mig. Godnatt på er så hörs vi i morn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0