16 Februari

Hej på er!
Har visst gått ett tag sedan jag bloggade men jag körde väl fast med dammsugaren eller nåt höhö.
Jag är jätteseg i dag för jag har sovit sjukt dåligt i natt. Somnade ett och vaknade klockan tre och kunde inte somna om. Tror klockan var halv sex sista gången jag tittade på klockan. Lyckades väl slumra till ett tag bara för att vakna klockan åtta igen. Fast jag har fått ligga kvar och slumra fram tills nu så alltid något.
 
Gårkvällen var i alla fall himla trevlig för jag fick träffa mina kära kollegor igen. Jag hade så roligt att jag till och med glömde att ta kort.
 
En av två bilder som togs
 Nu får vi se hur jag spenderar den här lördagen. Det blir nog lite pyssel i Vides rum med att få upp hyllor och grejer som vi köpte när vi var på Ikea.
Vad hittar ni andra på?

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad mysigt det ser ut! :) Kram

2013-02-16 @ 14:15:35
URL: http://inifranochut.se
Postat av: storasyrran

Vi slappar, tvättar och myser. Kram på dig!

2013-02-16 @ 15:22:42
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0