18 Februari

Seg, segare, segast. Det är så jag känner mig just nu. Har sovit dåligt i natt igen dels har jag svettats som en jävla dåre (vi snackar vrida ur bröna svettig, annteckna gärna detta...) och sen har halsbrännan nära på tagit livet av mig.
Ett besök hos barnmorskan har hunnits med på förmiddagen men av någon anledning känns det inte kul att gå dit längre eftersom jag inte trivs med min nya bm (jag vet jag är en jävla bitch men jag kan inte hjälpa det). Har tjatat mig till nya prover som jag ska ta i morgon och sedan ska jag försöka få tag på någon läkare för att få prata om min nojja för tabletterna...ja jag börjar låta som en trasig skiva men sist jag hade detta gick gallsyrorna ner av sig själva liksom så jag är inte jättesugen på att knapra knepiga tabletter i sju veckor till om det inte är absolut nödvändigt liksom. Pust. Sen så ligger skitongen med röven neråt för tillfället så vi får väl hoppas att han har nog med utrymme till att svänga om till nästa besök.
Nu ska jag försöka bli på bättre humör igen genom att slänga i mig en portion gröt och sedan gubbkvarta (eventuellt gubbtimma) på soffan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Man är fan inte en bitch bara för att man är orolig. Klart att man ska få den hjälp man vill ha liksom. Om personalen visar att de tycker att man är jobbig är dom jävligt oprofessionella ju. Hoppas det blir bättre! Puss finis

2013-02-18 @ 17:45:49
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Bettan

Kräv att få byta bm. Trivs man inte med den man har " fått" så har man rätt att få någon annan!

Svar: ja fast jag ska ju bara träffa henne max 2 ggr till så jag står nog ut får vi hoppas :)
Kristin Sandgren

2013-02-18 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0