7 Februari

Jag vet inte vad som har hänt med mig men det sista så har jag blivit så jädra sugen på risgrynsgröt. Jag har ju i alla år hatat den förbannade gröten men nu tycker jag det är jättegott (med massa socker på). Jag skyller som valigt alla mina extravaganta utsvängningar på graviditeten.
I dag fick det i alla fall bli en portion till frukost och jag tänkte att ni skulle få bildbevis.
Fast det gick ju så där eftersom jag har hällt en halv lite mjölk över skiten. Ni får helt enkelt tro mig när jag säger att den är där inunder höhö.
Jag har fått en del frågor om recept på kladdkakan jag bakade här om dagen och självklart ska jag slänga upp det på blôggen sen!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Skyllberg

Vad gott :) Jag äter nästan jämt risgrynsgröt till frukost numera :D Antingen med socker,kanel och mjölk eller banan,kokos och mjölk. Det sista låter helt galet,men det är faktiskt riktigt gott :)

Svar: oj kokos låter helknäppt men det måste jag ju bara prova ;)
Kristin Sandgren

2013-02-07 @ 12:25:47
URL: http://mammajennysvardag.blogg.se/
Postat av: Diana

åh risgrynsgröt!!! Nu blev jag AKUTsugen på detta och tänker ignorera töntig laktosintolerans och klämma i mig en hel korv :D

Svar: Det tycker jag absolut! När är du ledig nästa gång då? jag har Dianaabstinens!
Kristin Sandgren

2013-02-07 @ 12:26:27
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Anonym

SV: Ja,det låter konstigt,men är som sagt jättegott (tycker jag i alla fall) ;)

2013-02-07 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0