Sammandragningar och kladdkaka

Go kväll.
Det har varit en väldigt lugn söndag. Jag har faktiskt varit mol allena större delen av dagen och det hör ju inte till vanligheterna. Kråkan har varit i Lerdala och gosat med sin brorsdotter och jag är gruvligt avundsjuk. Vill så gärna snosa bebis men jag vågar mig inte dit förren jag är helt frisk. En vill ju inte gärna smitta en nyföding med sina hemska basilusker. Vide har hängt med sin farmor och jag har haft hela huset för mig själv.
Jag har spenderat eftermiddagen med städning, sammandragningar, vila, städning, sammandragningar, vila och efter att städningen var färdig har jag ägnat mig åt att vila och äta och äta lite till. Har varit så gott som bottenlös i dag av någon anledning.
 
Bakat kladdkaka speciale har jag gjort också och nu ska jag....äta...otippat va?
 
Hoppas ni alla får en fortsatt bra kväll så hörs vi i möra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud vad smarrig den såg ut.
Recept tack =)

2013-02-04 @ 12:57:42
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0