Stödstrumpan är min bästa vän

Ja det är ju inte bara mage och fingrar som sväller upp så här i preggotider utan även benen förvandlas till charmiga stockar färdiga att spricka frammåt kvällen.
Jag lever och andas därför nu i mina härliga stödstrumpor. Brukar även använda dessa i ogravidigt tillstånd när jag jobbar. Dom ger mig liksom ett annat studs i steget. Fungerar nästan som en pusch up för hela kroppen och sinnet höhö. I löööv them!
Hett tips till alla preggon och icke preggon där ute!
 
Hot mama (med torra knän) coming through

Kommentarer
Postat av: Malin

sådana dära snygga fanns den inte när jag var gravid, då var det jävligt oheta tantfärgade som gällde! ;)

Svar: Dom här har jag beställt via jobbet och det fanns massa fina färger. Har ett par som är turkos/vit randiga också ;)
Kristin Sandgren

2013-03-01 @ 07:30:50
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag har beställt två par .. för mina andra är spårlöst borta. Antar att det är det där monstret nere i tvättstugan som ätit upp dom som den gör med strumpor ;)

2013-03-01 @ 08:40:50
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0