14 Januari

God morgon!
I dag vaknade Vide strax före åtta och för en gångs skull kände jag mig lika utvilad (är fortfarande i någon form av shock...)
Efter lite mornande i sängen har vi nu ätit frukost. Det bästa med att jobba helg är ju ändå att ha en ledig måndag. Söndagsångest existerar liksom inte i mitt yrke höhö.(Skulle vara helledig i morgon också men ska in på jobbet för ett litet möte bara).
Nu får vi se vad vi hittar på i dag då. Städa behöver jag i alla fall inte göra för det gjorde kråkan i går <3

Sippar väl vidare på min varma choklad med grädde och bara myser då *Ernstig*



Kommentarer
Postat av: storasyrran

Gott! Varm choklad är det bästa på vintern! =)

2013-01-14 @ 13:20:19
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0