22 Januari

Hej hej hemskt mycket hej.
Här sitter jag och slappar i soffan med mackor och thé. Ska snart slänga ihop en tårta tills i morgon. Kan ni fatta att jag gör sista arbetsdagen på länge i morgon! Fattar inte vart tiden tar vägen. Jag ska i alla fall få mina kära kollegor att sakna mig lite extra mycket genom att bjuda dom på en (förhoppningsvis) smarrig chokladtårta. Sedan ska jag försöka komma i säng i tid för jag är sjukt trött i dag.
Tröttheten smittar nog förresten av sig för så här sugen var Vide på att gå upp i morse höhö.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Men lill gubben då! Så trött ;)
Och om du har vägarna förbi kan du ju komma till torpet och bjuda på chokladtårta ;)
Kram

2013-01-22 @ 19:53:11
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0