24 Januari

God förmiddag mina vänner.
I dag vaknade jag halv nio och kände mig utvilad för en gångs skull. Tio minuter senare hör jag att även Vide vaknar till och kommer in till mig med ett pussel under armen och försöker trycka in sin tutte i munnen på mig för mamma ska nanan mer tydligen haha.
Sedan gick vi upp och åt frukost och jag satte sedan igång med att plocka och greja lite. Fast bli inte för oroliga nu för nu har jag slagit ner räva i soffan med en kopp kaffe och tänker inte resa mig på ett tag. En får ju inte bli för hurtig alltså.
 
Klockan 14.00 är det jag som har klipptid bokad och jag har fortfarande inte bestämt mig(!!!) paniken paniken.
Får se hur vi fördriver tiden fram till dess (jag är väl hänga en del framför google och pinterest..)
 
Le frukost
 
 
Det underbara frukostsällskapet (som tappade en tredejedel av frukosten på golvet...) ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0