En utdansad jul och lite fotpyssel

Ja nu är julen udansad även i detta hushållet. Känns riktigt gött faktiskt fast jag vet inte vad ni tycker men gick inte den här julen ovanligt fort? Det kanske beror på att jag jobbade också men det känns som att hela december bara flög förbi. Tiden får gärna fortsätta flyga fast jag är allt lite kluven i den frågan för jag känner att jag har så mycket kvar att ordna innan bebisen kommer. Nu har vi i alla fall tagit beslut om att flytta en vägg för att göra bebisens blivande rum lite större (och den stora toaletten lite mindre) Det projektet får svärfar och kråkan bita i framöver.
Hepp nu ska jag bara göra det sista rycket i köket och sedan är det jag som sätter ner mina fossingar i ett härligt fotbad. Jag fick en ny fotcreme och en skrub i julklapp så det måste jag ju testa (appropå julklappar, dom har jag ju helt glömt visa så det får jag nog slänga ihop ett litet inlägg om).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0