Shopping

Nu har jag precis lämpat över en skrikig unge på sin farmor. Åh vad rooooligt. Jääääätteroooligt! När dom väl kom utanför dörren blev till slut bra och det gick an att skicka en slängpuss och säga hejdå till mamma. Pust.
Efter en eftermiddag full av trots kände jag att jag var värd lite shopping gad dämit. Får se om jag kan klämma ner mig i dessa plagg efter bebisen ploppat...
Eftersom jag dragit sönder mudden i mina mamajeans så var jag i behov av ett par nya. Självklart ska det vara leopardmönstrat ♥
 
Allt från H&M
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Snyggt!! Och mammabyxorna gillade jag ABOSLUT ;)
Kram

2013-01-07 @ 19:03:25
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Tess

Snygga mammabyxor :-) Så glad att man blev mamma i denna tid då det faktiskt finns snygga mammakläder :-D

2013-01-07 @ 21:32:40
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0