1 Juli

God morgon god morgon!
Jag lever bara så att ni vet (men det är knappt) höhö. Vilken helg alltså. Möhippa för fina fröken fjällan från arla morgonstund i lördags och dop för Vincent i går. Behöver jag säga att jag slocknade redan klockan 21.00 i går kväll? Så nu vet ni varför det har varit änna dött här inne men nu har jag ju såklart massor med bilder att visa så vi får ta det lite pö om pö *slänger mig med tantiga uttryck*.
Men först lite frukost och det bästa med att arrangera dop och grejer är ju att en kan käka prinsesstårta till frukost (lunch och middag) flera dagar efteråt...typ...kanske inte men det hade ju varit fasligt trevligt.
 
Ser ut som att jag blir gift också *tihi* (pik till kråkan).

Kommentarer
Postat av: Diana

Tur att jag kommer och räddar dig från att föräta dig på prinsesstårta! :D Å hoppas Kråkan fattar piken, JAG VILL GÅ PÅ BRÖLLOP! :D Ses imorrn snyggos! Puss!

2013-07-01 @ 10:28:27
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Louise

Oh spanx! Kul med lite färg på föttera oxå :)

2013-07-01 @ 12:04:44
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0