13 Juli

Tja!
I dag valde lillsorken att vakna redan 06.30. Fast jag väljer att se det positivt en sån här solig dag. Jag har hunnit ge båda barnen frukost, kläder, hunnit äta frukost själv, röjt upp i köket, se på filmen trassel, söva minstingen, spela fotboll, baka sandkaka, leta sniglar, jaga litet barn på sparkcykel och pressa lite i solen. Nu fortsätter jag pressandet eftersom Vincent fortfarande sover och Vide har tröttnat på mitt sällskap. Kråkan sover fortfarande gott om det var någon som undrade. Här tar vi sovmorgon varannan dag så i morgon är det min tur.

Den här bilden har jag valt att kalla "två knän och en fot i sällskap av vält pool"


Kommentarer
Postat av: storasyrran

Hihihi ja det är fördelen med att vakna tidigt, att man hinner så mycket!

2013-07-13 @ 21:43:12
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0