9 Juli

Ja det blir lite stiljte här emellanåt. I går hann jag inte sitta vid datorn någonting alls. Jag hade sett fram emot en dag i solstolen och hoppade i bikinin det första jag gjorde på morgonen men den klarblåa himmelen lös med sin frånvaro så jag började storstäda huset i stället. Känns som att jag höll på hela dagen i går men ändå blev jag aldrig färdig. Vårat sovrum och Vides rum var dom två rummen som både blev dammade, städade och dammsugna ordentligt och resten är bara påbörjat och tittar man in i Vides rum nu skulle man kunna tro att det inte blivit städat på veckor. Ojne vojne. Det är ju TUR att man inte är någon pedant precis men jag längtar till den dagen då huset är färdigstädat och jag inte bheöver börja om i andra änden.
 
Just nu är det bara lillsorkas och jag som vaknat för dagen så vi har käkat frukost och det verkar som om den där solstolen kommer bli flitigare använd i dag. Yes!
 
I brist på passande bild så blir det en skum gubbe som Hugo ritat. Barnteckningar alltså ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Ååååå vad fin!! :D Hugo kan :)

2013-07-09 @ 10:58:57
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0