Fjällans möhippa del ett

Samling skedde klockan 08.20 hemma hos Alex och vi som kom först fick äran att blåsa upp ballonger. Jag är sjukt kass på det för övrigt. Trodde jag skulle gå i däck redan där och då.
Humöret var på topp!
Vi begav oss i samlad tropp för att hämta upp en intet ont anande fjälla (temat var rosa om någon mot förmodan missat det)
Vad gör niiiiiii här!!!
Medans det stackars offret tog sig en snabb dusch så korkade vi andra upp.
Iklädd finstass och flitigt fotograferad.
Sötare varmpyr går inte att hitta.
Det blev dags att bege sig ut på äventyr.
Färdkost.
En liten fikapaus i diket...eller nä det var visst andra ärenden som uträttades hehe.
Nu kör vi vidare!
Första anhalten blev Spökhuset i Grästorp.
Med skeptisk min fick vår lilla vampyr knacka på dörren.
och fick ett varmt välkomnande av frun i huset.
Mysig inredning.
Kameran fick inte följa med mig in på själva spökvandringen och tur var väl det för jag hade fullt sjå med att fäktas, skrika, gråta, skratta, gå vilse och klättra på min medvandrare höhö. Jag rekomenderar verkligen er alla att åka hit för fasen vad läskigt och kul det var.
Stackars fjällis fick gå själv.
Hela gänget med mer eller mindra darr i knäna efter spökvandringen.
Fjällis blev vackert sminkad.
Sedan drog vi vidare på andra bravader med vår ljusskygga pingla. Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ni ser ut att haft det toppen! Jag var i spökhuset i höstas och det är skitbra verkligen! :)

2013-07-01 @ 17:18:45
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0