Fjällans möhippa del tre

När vi lite lätt fuktskadade och stelfrösna kom tillbaka till Kvänum så var det dags att få upp värmen igen med lite zumba.
Två taggade damer. 
Vilken tur att vi har en fenomenal zumbainstruktör i gänget.
Efter ett svettigt och roligt pass blev det dusch och tillpiffning innan det var dags för fest igen.
Snygga Lisa och Jag.
Jag fick i uppdrag att sminka den vackra blivande bruden.
Pilligt när lösfrallorna ska på.
Klart!
Jag är nöjd över min insats.
Älskar att uterummet ser ut som en djungel.
Efter mat, fika och tipspromenad var det dags för ett sista litet uppdrag nämligen att skicka ut stackars fjällan på dörrknackning efter alkoholhaltiga drycker höhö.
Här fick vi napp...
...men inte här höhö.
Efter att ha terroriserat närområdet var det dags för utgång i Vara men då pep jag hem. En heltrevlig dag rakt igenom. Här är nästan alla tjejorna samlade på en och samma bild så den får avsluta det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0