13 Juni

Hej och god morgon!
Här har vi fått njuta av ännu en natt utan uppvak för mat och borde med andra ord vara sjukt utvilade och det är vi såklart men det kvittar om jag så skulle få 24 timmar sömn på raken så vill jag ändå sova bara feeeeem minuter till när det är dags att gå upp. Bara feeeeem minuuuuuter tiiiilll ber man tyst i sitt egna huvud till alla gudar som orkar lyssna. Det är väl märkligt.  
Just i dag kan jag väl skylla den obefogade tröttheten på det kassa vädret. Vi har ju varit bortskämda med sol och värme hur länge som helst nu så det känns ju så där kul med spöregn. Fast Vide ville väldigt gärna ut och fika bulle trots regn i sidled  men det sa den regnklädeslösa och alldeles för bekväma morsan vänligt men bestämt nej till... 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är det så :) vi småbarnsföräldrar verkar inte kunna gå för mycket sömn ;)

Vad goa barn är :D Patricia tycker vi ska vara ute jämt. Brukar titta ut genom fönster o säga att det är jättefint väder oavsett hur det är ;)

Svar: det är så sant som det är sagt, för mycket sömn går knappast att få som förälder ;)
Kristin Sandgren

2013-06-13 @ 10:54:22
URL: http://mammajennysvardag.blogg.se
Postat av: Maja

Fast ni slipper vattna gräsmattan! Jag kan tycka att det är rätt så mysigt med ett rejält sommarregn ibland :)

Svar: Ja gräsmattan behövde allt lite vatten ;) sen så har jag ju faktiskt hunnit ta hand om tvättberget som ropat mitt namn i flera dagar höhö
Kristin Sandgren

2013-06-13 @ 11:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0