18 Juni

Ingen som vågade sig på en gissning vart vi var i går? Fegisar! Okej en liten ledtråd då; det rimmar på fiseberg, luktar popcorn och sockervadd och får en del att bli yra i bollen.
Självklart är det Liseberg jag pratar om. Jag och mamma blev så sugna när vi åkte förbi på väg till Ikea att vi bara var tvugna att slänga oss in där ett par timmar innan vi åkte hem. Tyckte det var ett bra tilfälle att prova om det här med nöjespark var något för min lille räddhare Vide. Han var lite småskeptisk i början och eftersom jag slagit till på ett häfte med biljetter kände jag mig lite lätt svettig men efter ett besök i kaninhuset där han fick åka rutchkana och springa runt så smidde jag medan järnet var varmt och vi ställde oss i kön till kaninresan. Sedan var det kört. Han ville åka allt, allt, allt om och om igen om han hade fått. Han drog mig i armen och ville springa runt överallt och titta. Så roligt att se att han gillade det. Jag själv som är en karusellåkare av rang kan med andra ord meddela att han verkar ha ärvt den genen. 
 
Här kommer en instagramskörd från i går
 
Vi började som sagt på Ikea
Måla lite
Vincent somnade gott när det var dags för oss andra att äta. Duktig liten bebbe.

Glass efter maten är gott.

Chokladmousse efter maten är ännu godare om ni frågar mig.
Högt upp i luften åkte vi i en bil jag och Viden.
Fin utsikt hade vi.
Kaninöron måste man ju ha!
Farfarsbilarna var skojiga att åka och när det var dags att åka hem fick vi muta lilla barnet med popcorn för att få med oss honom ut ur parken haha.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Fy fabian vad härligt det ser ut! Själv jobbar man två dagar till och sedan väntar 4 veckor semester! Behöver jag ens säga att jag läääängtar! Gah! :)

Svar: ja det var verkigen härligt ;) Gött med semester! :)
Kristin Sandgren

2013-06-18 @ 11:14:19
Postat av: Emilia

Ser ut som en härlig dag :) Fin blogg du har!
Kram Emilia

2013-06-18 @ 14:39:33
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Louise

Ahaaaa! Är det gratis att ladda ner?

Svar: jepp :) bara googla på PhotoScape så ska du nog hitta det ;)
Kristin Sandgren

2013-06-18 @ 17:49:51
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0