19 Juni

Hej hej!
Lite stilltje här på bloggen för tilfället. Vincent har det senaste kissat dåligt och i går samlade jag urin också åkte vi in för att titta så det inte visade på UVI. Allt såg bra ut och Vincent är precis som han brukar. Tempen är dock lite förhöjd 37,7 har han haft som mest. Det kan ju vara så att han har fått i sig för lite vätska i kombination med varmt väder så nu försöker jag trycka i honom både ersättning och vatten alla vakna stunder. Han svettas även en hel del så antagligen gör han av med mycket vätska på det sättet. Vi får se hur detta artar sig men så vet ni läget och varför det inte uppdateras någonting här. Håll tummarna för att han har levererat en rejäl kissblöja när han vaknar.
 
Mammas lilla hjärta ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - En trebarnsmamma

Men fy då! Jag håller tummarna för en överfull blöja när sötnosen vaknar!!
Kram

2013-06-19 @ 18:28:43
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Jenny

Nämen :/ det är inte lätt att få dem att dricka tillräckligt. Hoppas ni får ordning på det :D

2013-06-19 @ 22:22:37
URL: http://mammajennysvardag.blogg.se
Postat av: Anna

Hoppas lillknorten levererat några kisseblöjor idag. Tycker det är lite läskigt nu när de tär så varmt, livrädd att Maya ska få solsting :S

Ja, jag gillar den klänningen mer och mer. Har ingen klänning, eller några plagg alls, med mönster på. Har som inte vågat mig på't :p
Ska också på bröllop i augusti,och har faktiskt funderat på att ha klänningen då, och till dess har jag väl vuxit i den lite mer, höhö.

Svar: Ja det finns inte så mycket mer att göra än att bara vara i blöja och pytsa i så mycket ersättning och vatten som går. Han är som vanligt annars och inte alls påverkad så det känns ju bra. Tror han svettas ut mycket vätska min lilla svettboll. Feber har han inte heller. Det är kul med mönster tycker jag och du kommer vara jättefin på bröllopet.
Kristin Sandgren

2013-06-20 @ 21:24:47
URL: http://desenastetankarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0