27 Juni

Mörrn mörrn!
Här vaknade vi i tid i dag och nu klockan nio är vi redan färdiga med morgonbestyren och Vincent har somnat igen. Nu sitter jag mest och pilar naveln och väntar på att finfrämmat i form av Sandra och syrran plus kids ska glida in i farstun. Jag har bakat en cheesecake dagen till ära och är bra sugen på att sätta tänderna i den så nu får dom skynda sig innan jag står på huvud rätt ner i kakformen banne mig.
 
Lite nackträning hann vi i alla fall med innan den här lilla krabaten slog ihop sina blå.
 

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

och vilka blå sen! fantastiska ögon ♥

2013-06-27 @ 10:07:26
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0