Hjälp med ett namnbyte

Ja nu behöver jag all hjälp jag kan få. Jag känner att bloggen behöver byta namn nu när jag inte bara är mamma till lilla vicke Vide längre. Det går ju förvisso att klämma in lillsorken i namnet också men då vrickar man änna tungan. Jag har själv ett par halvlama alternativ men tänkte först höra om någon av er har något bra förslag? Hit me!
Ny blogginfo och design behövs också men en sak i taget sa han som sket i fläkten.
 
Tvåbarnsmamman med det öststatsblonderade håret funkar förhoppningsvis bara tills i morgon. Om ni undrar varför jag har en kudde på huvudet var det för att blockera motljuset (att lyfta arslet från soffan är som vanligt inget alternativ...)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Håll i dig *trumvirvel*..."Veni, Vide,Vincent"! :)

Svar: *två tummar upp* :)
Kristin Sandgren

2013-06-14 @ 08:53:55
Postat av: sändy

wicked vajd änd inösänt vinsänt. Änd dö pärs Kisstin å Kråkan : P

Svar: Hahahaha! *kreverar*
Kristin Sandgren

2013-06-14 @ 15:14:44
URL: http://darkling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0