och regnet bara öser ner

Ja i dag har det blivit en innesittardag för min och lillsorkas del. Eftersom det regnade en aning i morse (läs droppade) så flaxade jag lite med ögonfransarna och fick Håkan att köra Vide till förskolan. När det var dags att hämta vid två så SPÖregnade det (läs himmelen öppnade sig) och då kände jag mig en aningens löjlig som hade kunnat med att klaga i morse. Det var inget annat att göra än att ringa taxi svärmor som fick göra en utryckning. Fast helt oduglig har jag ju inte varit i dag. Jag har ju ändå lyckats vri sönder en kran och...öh...massa annat...(läs tittat på gamla avsnitt av Reuter & Skoog samt premiären av allsång på Skansen och dregglat över mumsmums Zelmerlöw.)

Lyckat matcha mig själv med randig bebis också.


Kommentarer
Postat av: mamma

häftigt! kram

2013-06-26 @ 19:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0