17 Mars

God förmiddag på er.
Jag har precis satt mig vid datorn med en sen frukost. Hela familjen tog sovmorgon i dag fast jag tog en ännu längre eftersom jag sover för två...jag menar kan man äta för två så måste man ju få sova för två också eller hur höhö.
I går var vi bortbjudna till familjen Larsson och åt god mat, massa godis och såg på en ganska värdelös film men vad gör det när sällskapet är så trevligt. Tack för i går!
 
I dag får vi se vad som händer. Det blir nog att vi drar i väg på fika hos mamma som kom ner i går kväll. Det ryktas att hennes julgran fortfarande står kvar i huset pyntad och med barr på grenarna. Detta måste ju dokumenteras. Ja fast det är ju mamma det ska bli roligast att träffa såklart, granen kommer på andra plats.
Vi hörs senare!
 
Jag i går
Maten slafsade jag i mig innan jag hann ta bild på't men fikat kom på bild i alla fall. Så jädra gött!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Du är så fin!

Svar: Taaack! :)
Kristin Sandgren

2013-03-17 @ 12:30:26
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0