26 Mars

Hej och god morgon.
Tänkte uppdatera er lite om gårdagen eftersom jag inte orkade det i går.
Mina prover visade förhöjda levervärden så det var ju tur att jag ringde i alla fall. Hade inte tänkt göra det först men det ska ni veta pojkar och flickor att är bajset nästan vitt så är det något som är fel höhö.
Det är också pga dessa värden som jag har haft mina skumma kräkningar och halsbränna. Kroppen är väl slut helt enkelt. Jag vet ärligt talat inte vad som händer just nu och vad detta har för konsekvenser. Bebisen mår bra i alla fall och det är huvudsaken. Vi har fått en ny tid på torsdag till antenatalen i skövde för att då har de fått svaren på mina gallsyreprover som jag tog i torsdags. Tydligen så kör Kvänum bara prover en gång i veckan, på onsdagar, till gbg så därför har de inte kommit iväg än. aaarg! Hade jag vetat det så hade jag ju tagit dom på onsdagen. Sak samma men när dom har fått de proverna så vet dom mer vad dom ska göra. Det kan eventuellt bli tal om en igångsättning om gallsyrorna också är höjda för då är det farligt för bebisen men är gallsyrorna bra så är det beroende på hur jag mår har jag fattat det som. Jag har ju känt mig rätt okej ändå men jag känner nu efter helgen att jag blivit sämre och sämre, Har knappt kunnat sova någonting i natt för så fort jag lägger mig ner så måste jag slänga mig upp och kräkas galla. Very fresch...
Har väl sovit sammanlagt två timmar och i dag känner jag mig som ett vrak och jag har numera STÄNDIG halsbränna. Ja fortsätter det så här fram till Torsdag så är jag ju rätt jävla sugen på att få igång skiten.
 
Ber om ursäkt för långt och rörigt inlägg men nu vet ni läget i alla fall.
 
Snart har vecka 38 passerat och jag har inte hunnit ta någon magbid som jag tänkt men i går stannade vi till hos söta mormor på en fika och då passade jag på att fota kanonkulan så det får duga.
Att en graviditet kan ställa till med så mycket. Kom ut nu lillebror ♥
 
Magen v.38 (37+4)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Skickar lite styrkekramar till dig!

2013-03-26 @ 13:05:04
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Vad jobbigt!! Hoppas att du får sova lite grann och lillebror snart kommer ut, för nu är han ju färdigbakad :)
Kram

2013-03-26 @ 13:44:07
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Mikaela

Hej! Jag födde 38+4. Hann bli det eftersom jag födde en timme efter midnatt. Men värkarna började 38+2. Har en välmående liten tjej på två månader nu. Så förhoppningsvis ska du inte behöva gå länge till. O snart har du din lille knodd och det var värt allting!! :) Önskar er all lycka till!

2013-03-27 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0