27 Mars

Hej hej.
Här sitter jag och hänger i soffan och försöker piggna till men det gör man ju sällan i ett soffhörn. Jag har i alla fall fått tre timmar sammanlagd sömn i natt mellan 01.30 och 04.30 efter att först ha kräkts upp allt jag hade i magen. Mmmm. Ja jag ska snart sluta skriva om kräks och bajs för det är ju inte den roligaste läsningen. Ni slipper se bild på skiten i alla fall höhö. Ni får se min smaskiga smoothie i stället som jag försökte svalka halsbrännan med men det hjälpte föga.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Nu blev jag sugen på en smoothies. Inte på grund av ditt "kräk-snack" .. men ja du fattar ;)
Hoppas att du fått sova lite inatt istället !!
Kram

2013-03-28 @ 07:12:02
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0