17 Maj

Hej och hallå!
Dött på bloggfronten och det vet ju alla vad det betyder. Sol och värme såklart så då vill man inte sitta parkerad framför en dator inte.
I dag har jag haft tjejerna plus kids här på fika och barnen lekte så bra ihop (och lillsorken sov) så vi fick sitta helt ostörda och sörpla kaffe och tjattra bäst vi ville. Göttigt.
Nu har vi (och antagligen resten av Kvänum) tänt grillen så det vankas kött och potatisgratäng med utebliven brunsås (den där brunsåsen är visst inte så aktiv på bloggen längre men den kanske återkommer framöver i samband med rödvinet höhö).
Ha en fortsatt fin fredag nu allihopa för det ska jag ha!
 
Bild från i går när det också var sitta-i-solstolen-väder och jag skaffade mig en tillfällig solbränna med hjälp av ett instagramfilter
 
 
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Ja det är underbart med denna värme!

2013-05-17 @ 22:08:56
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0